A little about me

Yup, just giving the fans what they want. πŸ˜‰

Whats up everyone. My name is Jack and I am living every guys dream of working at a video game company. Well its not really a video game company, but follow me to learn how I went from a commodities trader on Wall Street to working at a startup company trying to revolutionize the way video gamers find and interact with eachother.

My crazy blog will be focused on the daily activities at GamerPeer.com, as well as rants on everything from Sports, Market Synopsis, and even Fitness. Β Hell, there might even be times I talk about females because I’ve exhausted the money and sports category. Β My blog is for entertainment purposes only even though I occasionally write interesting shit that you might find interesting.

Hope you enjoy!

Jack

Advertisements

10 Responses to “A little about me”

  1. go boo!!!!

  2. Thorodinn Says:

    Hey man,
    Thanks for following my blog,
    it seems we have quite a bit in common, games, fitness, women, and I’m sure you like food too ^^.

    I’m currently studying media culture in Maastricht, The Netherlands,
    I’m researching on Digital Games and New Media, and got lots and lots of articles, reviews etc on games.

    If you ever need some inspiration, background knowledge or just some ideas, I have plenty to offer on the game front as well as fitness πŸ˜‰

    Good luck with your blog!

    Best,

    Dennis (Thorodinn)

  3. Thanks for the follow, I’m definitely more of a gamer than anything else so I’ll be reading the stuff relating to that. So yeah, looking forward to some more content!

    And yeah, LoL sucks when you solo-queue. πŸ˜›

    Best of luck in the future,
    SteadiestShark (James)

    • James,
      Thanks for the follow as well. I am glad you enjoyed the content of the blog. As you can tell the title, “Crazygamer” really defines my sense of humor. If you play League of Legends, you might enjoy the site I have been working on. http://www.GamerPeer.com. It is a growing gaming community that was created to find your kind of player for your kind of game. Check it out. Would love feedback.

      It has been a pleasure meeting you. Hope to keep you entertained.
      -Jack

  4. Ah! A fellow LoL player! Hello hello!
    Suppose I shall thank ya for the follow. Interesting introduction you have here.

    Little chuckle and eyebrow raise at the “talk about females” sounds as though we’re another species or something, ha!

    I am intrigued about how you started up a video game site, I may be doing the same with a couple friends in the future. (If it doesn’t fall through…)

    Anyway, see ya around!

    • Dizzi,

      Oh goodness! In response to your female comment, it sounds like I might have to censor myself in the upcoming few posts. I will spare you time search and give you the articles you will not like… the one about hockey “sex love and hockey,” and one of my recent ones… I forget. πŸ™‚ Now that we got past the elephant in the room, I will be happy to discuss the video game site. If you haven’t had an opportunity to check it out, it is http://www.gamerpeer.com. It will be easier to explain once you see a few pages. I am on my email most of the day so if you would like to discuss LoL, Blogging, a gaming website, or hell even females ;), you are more then welcome to email me at thejackofalltrades10@gmail.com.

      Thanks again for following. I look forward to chatting with you soon.

      Jack

  5. Thanks for the follow Jack, I laughed out loud at your rage post about LoL…I can’t agree enough, and I’m sure every LoL player can also relate haha.

    Your choice of topics are awesome: girls, games, fitness…Three things that are also in every guy’s dream πŸ™‚

    Take care mate!

    • Hey thanks for the comment. I saw your post about having a bad LoL day and had to follow.

      Girls, games, fitness, really testing my creative boundaries here. I actually chose two of the three topics because I think I understand them pretty well. The third topic, I don’t think anyone understands… I am obviously referring to fitness, damn new fitness article every day. Enjoy the blog. Hope it entertains.

      Jack

  6. Seems interesting πŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s